نشست مشترک سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵ با محوریت توسعه همکاری‌های مشترک، احیای ظرفیت‌های تمدنی شهرری، مرمت و صیانت از بافت تاریخی، توسعه گردشگری زیارتی و معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی آستان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha